scroll

Een digitale campagne
voor Denck

Denck

KLANT

Denck

ONZE EXPERTISE

SEO
SEA
SOCIAL MEDIA
DISPLAY

Niet zomaar een toiletbril

EEN GEURLOZE EN FRISSE TOILETERVARING

De toiletbril kan gemakkelijk worden geïnstalleerd op de meest voorkomende toiletpotten met een D-vorm en werkt zonder directe elektriciteitsaansluiting dankzij de oplaadbare batterij. Dae gepatenteerde luchtafzuiging neemt alle geurtjes weg. Et voilà: een geurloze en frisse toiletervaring voor elke bezoeker!

Maar hoe brengen we dit topproduct van Belgische makelij online aan de man? PURE-D lanceerde eerder al een online campagne, maar die resultaten bleven onder de verwachtingen. Aan ALDRIN om die resultaten te boosten!

Niet zomaar een toiletbril

Wie de bril past…

ZIT HET GEHEIM VAN EEN DOELTREFFENDE CAMPAGNE

De doelgroep goed afbakenen.
Op die manier schieten we onze pijlen niet lukraak, maar richten we ze naar potentiële kopers die oprecht interesse tonen in PURE-D. Specifiek stemden we de campagne af op een doelpubliek dat bereid is om een hoger budget te spenderen aan een zorgeloos toiletbezoek. In het B2C- én B2B-segment, want PURE-D is interessant voor zowel zakelijke als particuliere klanten.

Wie de bril past…

Concreet: méér kliks, minder kosten.

Eens we het doelpubliek in het vizier hebben, bepalen we via welke kanalen we hen het best kunnen bereiken. Aangezien de doelgroep vrij gemengd is, combineerden we volumekanalen (zoals…) en performancekanalen (zoals….). Het voordeel? Elke bezoeker  kan op eigen tempo het verhaal van PURE-D ontdekken. Door het advertentiebudget te spreiden over verschillende kanalen, halen we er ook het maximum uit

De resultaten

De voorgaande campagne lokte 854 bezoekers naar de website. Onze aanpak leverde 1430 potentiële kopers op, een stijging van 67.50%!  *Cijfers uit de periode tussen 01/10/2022 en 15/03/2023

Een stijging van 67.50% in direct verkeer
De voorgaande campagne lokte 854 bezoekers naar de website. Onze aanpak leverde 1430 potentiële kopers op, een stijging van 67.50%!

Organische zoekresultaten :
Door de tekst op de website SEO-proof te maken, zorgen we ervoor dat PURE-D hoger verschijnt in de zoekresultaten van mensen die op zoek zijn naar een high-end toiletbril. Zo komen er op een organische manier meer potentiële kopers op de website terecht. Voor Aldrin waren dat er 530, nu zijn het er 840 over een periode van 6 maanden.

*Cijfers uit de periode tussen 01/10/2022 en 15/03/2023

4 keer meer conversies .
Een conversie is elke actie die een bezoeker onderneemt op een website. Geïnteresseerde bezoekers zullen sneller conversies uitvoeren, zoals een contactformulier invullen of een brochure downloaden. Hoe meer conversies, hoe kwalitatiever je bezoekers. De huidige campagne leverde een stijging op van maar liefst 480.82%! Het bewijs dat onze campagne haar doel niet mist.
*Cijfers uit de periode tussen 01/10/2022 en 15/03/2023