scroll

Harmony in living, harmony online

Klant

Compagnie Het Zoute

Onze skills

Wireframing
Webdesign
Development
SEO

phone

Op zoek naar een harmonieuze woning aan de kust.

Van zeven websites naar één

Harmony in living, harmony online

De slogan van Compagnie Het zoute is ‘Harmony in Living’. Daarom brachten we hun zeven losstaande websites samen in een webpagina. Vervolgens optimaliseerden we die website voor leadgeneratie, door in te zetten op twee elementen: content en CRM-integratie.

Goede (en liefst ook gepersonaliseerde) content vergroot namelijk de kans dat geïnteresseerden tot actie overgaan. Een naadloze CRM-integratie zorgt dan weer voor een gesmeerde interne werking, maar ook voor meer persoonlijk contact met de klant en een grotere klanttevredenheid.

Van zeven websites naar één

Een website met gevoel

URL-herkenning waardoor content aansluit op interesses

Bij de zoektocht naar vastgoed speelt emotie een grote rol. De content van de nieuwe website speelt dan ook in op het gevoel van bezoekers. Met quotes van klanten en medewerkers. Maar we gingen nog veel verder dan enkel dat. Zo is het vastgoedaanbod van Compagnie Het Zoute nu ingedeeld volgens locaties, levensstijlen en projecten. Wie op de pagina ‘levensstijlen’ terechtkomt, beantwoordt een aantal vragen en krijgt de projecten te zien die perfect aansluiten.

Daarnaast gaven we de verhalen achter de projecten een centrale plek op de website. Wie op zoek is naar een droomwoning, is namelijk ook benieuwd naar de geschiedenis en omgeving ervan.
Dankzij URL-herkenning krijgen bezoekers de content te zien die aansluit op hun interesses, voor een hyperpersoonlijke ervaring.

Een website met gevoel

Persoonlijke content is belangrijk, maar automatisering is dat ook.

Door de CMS te linken met het CRM-systeem gaat de nieuwe website hand in hand met de marketinginspanningen van Compagnie Het Zoute. Dankzij een digitale afspraakmodule, automatische promotieposts, een snelle opzet van nieuwe projectwebsites, stroomlijnt de interne werking waardoor de makelaars efficiënter hun klanten van dienst kunnen zijn.  

Bovendien biedt de nieuwe website meer inzicht in de behoeftes van potentiële klanten, dankzij URL-herkenning, intuïtieve formulieren en data-enrichment. Dit leidt tot meer persoonlijk contact en tevreden klanten.

Harmonie op jouw website

Hulp nodig met online content?

Door content en CRM te harmoniseren, kunnen we de leadgeneratie een flinke boost gegeven. Heeft jouw website ook nood aan een digitale transformatie?

Contacteer ons
Harmonie op jouw website